פגישת היכרות ראשונה עם העסק ועם מבנה ההוצאות שלו. בפגישה זאת נקבל ממך סקירה של כלל ההוצאות השנתיות של העסק, בכל תחום.
שירותי רכש לעסקים ללא מנהל רכש פנימי, ליווי מנהל רכש קיים, כולל קביעת מדיניות, ניסוח תהליכים וליווי שוטף – בריטיינר חודשי מותאם.
אנחנו נדאג לחיסכון בהוצאות העסק מול הספקים הקיימים! נפחית עלויות מולם - כולל המלצות להחלפתם אם נדרש - זאת לצד קיום מו"מ במטרה להשיג תנאי התקשרות טובים יותר – כל זאת מבלי לפגוע בפעילות העסקית.
ליווי בנייה פרטית – בחירת אנשי מקצוע, ניהול מו"מ ובקרה תקציבית לחיסכון והתייעלות, בעלות FIX מותאמת לפרויקט.
הגדרת כללי הרכש בעסק כדי להבטיח תהליכים מסודרים, אחידים ויעילים
יצירת שיטה סדורה לבחירת ספקים, ניהול משא ומתן וביצוע רכישות חכמות
התאמת תהליכי העבודה לצרכים הייחודיים של העסק, כולל אישורים ובקרות
יצירת מסמכים ברורים שיגדירו שלבי עבודה, אחריות ותנאים לביצוע הרכש
הדרכה ותמיכה מקצועית בצוות כדי לייעל את העבודה ולמנוע טעויות
היכולת לנהל תהליכי רכש בצורה חכמה ויעילה מבוססת בראש ובראשונה על ניסיון רב בשנים בתחום. כל זאת לצד שימוש בשיטות מתקדמות של משא ומתן תוך שיתוף פעולה הדוק מול הספקים שיראו עצמם כשותפים להצלחה העסקית של העסק שלך – הכול במטרה להתמקד בהשגת תוצאות מרביות – חיסכון בהוצאות הרכש.
פגישת היכרות ראשונה עם העסק ועם מבנה ההוצאות שלו. בפגישה זאת נקבל ממך סקירה של כלל ההוצאות השנתיות של העסק, בכל תחום.
לאחר קבלת פירוט ההוצאות (סמנכ"ל כספים) אנחנו מעבירים לכם הצעה הכוללת את תכולת הבדיקה ופירוט העבודה שתתבצע.
בנוסף יפורט לוח הזמנים הצפוי, וכן התמורה המבוקשת
את התמורה ניתן לקבוע באחת משתי הדרכים הבאות:
1. עבור שירותי רכש- תשלום חודשי קבוע, בתוספת אחוז מהחיסכון המושג בכל נושא שייבדק.
2. אחוז מהחיסכון המושג בלבד- תמורה שתקבע על בסיס אחוז מתוך החיסכון שיושג בפועל למשך 12 חודשים.
3. מחיר FIX עבור השירות- בהתאם להיקף העבודה, תחום ההוצאה הנבחן והערכה של החיסכון הצפוי
לכל דרך יתרונות וחסרונות משלה שיוצגו עם המלצה לביצוע
לאחר שיסוכם המתווה לעבודה שיגדיר באיזה תחומי הוצאה נטפל, נחל בתהליך בפועל.
הליך בדיקת סעיפי ההוצאה שונה בכל תחום ותחום. להלן דוגמא להליך בדיקה בתחום הליסינג:
1. בדיקת התאמת תמהיל הרכבים הקיים לצרכי העסק.
2. בדיקת תנאי העסקה הקיימים (משך תקופת חכירה, מס' קילומטרים עד להחלפה, שרות תחזוקה, החלפת צמיגים וכד')
3. בדיקת העלות החודשית המשולמת כיום לכל רכב.
4. במידה והעלות אינה מיטבית ורחוקה מתנאי השוק האופטימליים:
5. הוצאת בל"מ (בקשה להצעת מחיר – RFP) באמצעות מפרט טכני מתאים.
6. ניהול מו"מ מול ספק אחד או יותר
7. בחירת הצעת מחיר מיטבית
8. סיכום תנאי עסקה חדשים
9. סיוע בהכנת הסכם משפטי עם הספק הזוכה (באמצעות היועץ המשפטי של העסק)
עם סיום התהליך יבוצע סיכום של החיסכון שהושג לעסק.
במשך שלושה חודשים נוספים נלווה באופן רציף את גורמי הרכש והכספים בעסק ונבצע בדיקה של חשבוניות הספק והתאמתן להסכמים החדשים שהושגו.
אדריכל, מהנדס קונסטרוקציה, מודד, קבלן שלד, טיח, אינסטלציה, חשמל, נגרות, עבודות אלומיניום, גגות, צבע, איטום, גינון.
וסיכום כל מועדי תשלום בהתאם להתקדמות הפרויקט (זהו עקב אכילס בבניית בית חדש ויכול לפוצץ עסקה לכן חשוב להקפיד לסגור את עניין מועדי התשלום כבר תחילת התהליך).