השירותים שלנו

שירותי רכש

שירותי רכש לעסקים ללא מנהל רכש פנימי, ליווי מנהל רכש קיים, כולל קביעת מדיניות, ניסוח תהליכים וליווי שוטף – בריטיינר חודשי מותאם.

01

חיסכון בעסק

אנחנו נדאג לחיסכון בהוצאות העסק מול הספקים הקיימים! נפחית עלויות מולם - כולל המלצות להחלפתם אם נדרש - זאת לצד קיום מו"מ במטרה להשיג תנאי התקשרות טובים יותר – כל זאת מבלי לפגוע בפעילות העסקית.

02

חיסכון בבניה פרטית

ליווי בנייה פרטית – בחירת אנשי מקצוע, ניהול מו"מ ובקרה תקציבית לחיסכון והתייעלות, בעלות FIX מותאמת לפרויקט.

03

שירותי רכש:

לא לכל עסק יש מנהל רכש, אבל לכל עסק יש רכש שצריך שינהלו אותו.
אנו מציעים שירות המיועד לבעלי עסקים שאין להם מנהל רכש in-house, הכולל ליווי של כל תהליכי הרכש בארגון:

וכל זה תמורת תשלום חודשי קבוע שייקבע בהתאם להיקף פעילות הרכש של העסק, בתוספת אחוז מהחיסכון המושג בכל נושא שייבדק.

1. קביעת מדיניות רכש

הגדרת כללי הרכש בעסק כדי להבטיח תהליכים מסודרים, אחידים ויעילים

2. קביעת מתודולוגיה לביצוע רכש

יצירת שיטה סדורה לבחירת ספקים, ניהול משא ומתן וביצוע רכישות חכמות

3. ניסוח תהליכי רכש מותאמים לארגון

התאמת תהליכי העבודה לצרכים הייחודיים של העסק, כולל אישורים ובקרות

4. הכנת נהלי רכש מפורטים

יצירת מסמכים ברורים שיגדירו שלבי עבודה, אחריות ותנאים לביצוע הרכש

5. ליווי שוטף של העובדים בתהליכי הרכש

הדרכה ותמיכה מקצועית בצוות כדי לייעל את העבודה ולמנוע טעויות

היכולות שלנו בניהול רכש

היכולת לנהל תהליכי רכש בצורה חכמה ויעילה מבוססת בראש ובראשונה על ניסיון רב בשנים בתחום. כל זאת לצד שימוש בשיטות מתקדמות של משא ומתן תוך שיתוף פעולה הדוק מול הספקים שיראו עצמם כשותפים להצלחה העסקית של העסק שלך – הכול במטרה להתמקד בהשגת תוצאות מרביות – חיסכון בהוצאות הרכש.

קביעת מדדי רכש ללקוח

01

מדד % רכש מהסכמי מסגרת

02

מדד חיסכון בעלויות

03

מדד מניעת הוצאה

04

מדד איכות שירות וזמן תגובה

05

מדד חידוש / יצירת הסכמים

06

מדד ניהול ספקים

חיסכון בעסק:

לא חשוב אם העסק שלך מייצר או נותן שירותים. בכל עסק יש מקום לחיסכון ואנחנו יודעים למצוא אותו בסעיפי ההוצאה שלך!

וכל הוצאה נוספת שיש לעסק שלך, מלבד הוצאות שכר

1. שירותי אחזקה ותפעול לבניין

2. רכב – ליסינג, דלק, חניה, שטיפת רכבים

3. בקרת מבנה ומערכות תומכות לבניין

4. שירותי ניקיון

5. רכש טובין מותאם לעסק

6. שירות IT לעסקים

7. בינוי - רכש לביצוע שיפוץ או בניית מבנה חדש

8. רכש חומרי גלם לעסק

9. מתנות ללקוחות / עובדים

10. נסיעות לחו"ל

11. שיווק דיגיטלי

12. פרסום ומוצרי קד"מ

13. הפקת אירועים

14. ציוד משרדי

15. רכש מערכות מיזוג אויר

16. דפוס

17. אריזה

18. מזון

תהליך העבודה:

בסופו של תהליך אנחנו מחויבים לחיסכון. איך אנחנו מגיעים לשם?

1. פגישה ראשונית איתך - בעל העסק או המנכ"ל

פגישת היכרות ראשונה עם העסק ועם מבנה ההוצאות שלו. בפגישה זאת נקבל ממך סקירה של כלל ההוצאות השנתיות של העסק, בכל תחום.

2. הצעת מחיר, תכולה, ולו"ז

לאחר קבלת פירוט ההוצאות (סמנכ"ל כספים) אנחנו מעבירים לכם הצעה הכוללת את תכולת הבדיקה ופירוט העבודה שתתבצע.

בנוסף יפורט לוח הזמנים הצפוי, וכן התמורה המבוקשת

את התמורה ניתן לקבוע באחת משתי הדרכים הבאות:
1. עבור שירותי רכש- תשלום חודשי קבוע, בתוספת אחוז מהחיסכון המושג בכל נושא שייבדק.
2. אחוז מהחיסכון המושג בלבד- תמורה שתקבע על בסיס אחוז מתוך החיסכון שיושג בפועל למשך 12 חודשים.
3. מחיר FIX עבור השירות- בהתאם להיקף העבודה, תחום ההוצאה הנבחן והערכה של החיסכון הצפוי

לכל דרך יתרונות וחסרונות משלה שיוצגו עם המלצה לביצוע

3. בדיקת כל סעיפי ההוצאה

לאחר שיסוכם המתווה לעבודה שיגדיר באיזה תחומי הוצאה נטפל, נחל בתהליך בפועל.
הליך בדיקת סעיפי ההוצאה שונה בכל תחום ותחום. להלן דוגמא להליך בדיקה בתחום הליסינג:
1. בדיקת התאמת תמהיל הרכבים הקיים לצרכי העסק.
2. בדיקת תנאי העסקה הקיימים (משך תקופת חכירה, מס' קילומטרים עד להחלפה, שרות תחזוקה, החלפת צמיגים וכד')
3. בדיקת העלות החודשית המשולמת כיום לכל רכב.
4. במידה והעלות אינה מיטבית ורחוקה מתנאי השוק האופטימליים:
5. הוצאת בל"מ (בקשה להצעת מחיר – RFP) באמצעות מפרט טכני מתאים.
6. ניהול מו"מ מול ספק אחד או יותר
7. בחירת הצעת מחיר מיטבית
8. סיכום תנאי עסקה חדשים
9. סיוע בהכנת הסכם משפטי עם הספק הזוכה (באמצעות היועץ המשפטי של העסק)

4. סיכום החיסכון לעסק, וליווי פעילות הרכש לעסק

עם סיום התהליך יבוצע סיכום של החיסכון שהושג לעסק.
במשך שלושה חודשים נוספים נלווה באופן רציף את גורמי הרכש והכספים בעסק ונבצע בדיקה של חשבוניות הספק והתאמתן להסכמים החדשים שהושגו.

חיסכון בבניה פרטית

תהליך בניה פרטית – לבית מגורים פרטי או לעסק
מדובר בתהליך עתיר הוצאות ולכן גם עתיר הזדמנויות לחיסכון והתייעלות
הכול מתחיל בבחירת בעלי מקצוע אמינים, ממשיך במו"מ על המחיר, ומסתיים בסגירת הסכם הכולל גם את אבני הדרך לתשלום.

איך זה עובד?

1. קבלת מפרט טכני של הבית מהאדריכל או המהנדס, כולל כתב כמויות מפורט לכל תחום.

2. הכנת רשימת בעלי מקצוע מומלצים לכל אחד מהתחומים המרכזיים:

אדריכל, מהנדס קונסטרוקציה, מודד, קבלן שלד, טיח, אינסטלציה, חשמל, נגרות, עבודות אלומיניום, גגות, צבע, איטום, גינון.

3. לכל תחום ייבחרו לפחות שלושה קבלנים המומלצים ע"י המפקח, על ידיכם או על-ידינו.

4. ביצוע הליך תמחור ומו"מ מול כל הקבלנים שנבחרו.

5. בחירת הקבלן הזוכה לכל תחום - את התהליך ניתן לבצע גם מול "קבלן עד מפתח".

6. הכנת הסכם משפטי (היכן שנדרש, תלוי בהיקף ההתקשרות ומורכבות התהליך),

וסיכום כל מועדי תשלום בהתאם להתקדמות  הפרויקט (זהו עקב אכילס בבניית בית חדש ויכול לפוצץ עסקה לכן חשוב להקפיד לסגור את עניין מועדי התשלום כבר תחילת התהליך).

7. המשך טיפול ע"י מפקח הבניה או בעלי הבית עד לכניסה לבית.

8. ניתן להוסיף שירות נוסף -  בקרה תקציבית לאורך כל הפרויקט!

התמורה לליווי בבחירת בעלי המקצוע תקבע בתחילת התהליך כסכום FIX, בהתאם להיקף העבודה הצפויה.

גרף קו גרף